10 januari 2013 | Memory Group

Grote belangstelling voor traineeships, business courses en vacatures

We kijken terug op een mooi jaar voor Jobnet. De site blijft groeien. In 2012 heeft de site 75% meer bezoekers gekregen dan in 2011. Het unieke sitebezoek in december is zelfs gestegen van 18.000 in 2011 tot 75.000 in 2012.
Jobnet - Matching Your TalentIn december kregen maar liefst 180.000 personen een of meer van onze vacaturenieuwsbrieven op maat. De openings- en klikratio’s zijn hoog, hetgeen aantoont dat de belangstelling voor geplaatste traineeships, business courses en vacatures op Jobnet groot is.

Bezoekersprofiel gedetailleerd bekend

In de afgelopen drie maanden hebben ongeveer 15.000 mensen een nieuw persoonlijk profiel aangemaakt op Jobnet, bijvoorbeeld om de nieuwsbrieven te ontvangen of om zich in te schrijven voor een carrièrebeurs. Interessant voor u zijn natuurlijk de kenmerken van deze nieuwe bezoekers:
Opleidingsniveau:

  • Wo 43%
  • Hbo 45%
  • Mbo 12%
  • Zorg / welzijn 10%
  • Overige 14%

Opleidingsprofiel:

  • Economisch / business 38%
  • Juridisch 10%
  • Technisch / exact 28%

Maximale aandacht voor Platinum- en Gold werkgeverspresentaties

Bezoekers komen niet alleen voor concrete traineeships, business courses en vacatures naar Jobnet, maar ook voor een eerste belangrijke indruk van mogelijke werkgevers waar zij hun carriere zouden willen starten of voortzetten in een tweede stap. Daarom heeft Jobnet uitgebreide mogelijkheden om u als werkgever volledig op maat te presenteren. Deze Platinum- en Goldpresentaties zijn niet alleen toegankelijk binnen Jobnet, maar ook via andere sites zoals carrierebeurs.nl en bestgraduates.nl.
Nieuw in 2013 is dat alle Platinum- en Goldpresentaties via ons interne banner-netwerk zeer regelmatig onder de aandacht gebracht gaan worden op onder andere de homepage. Zo kunt zich ook presenteren bij starters die niet in eerste instantie aan u dachten als aantrekkelijkste werkgever!